Monday, July 13, 2009

++ rasa hati ++




Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera..


Ehem.. 'first time' aku ringan-ringankan jari jemari nie menaip satu persatu patah 'word' dkt blog yang baru aku 'register' nie.. selalunya time 'free2' dkt opiz asyik baca blog member2 jerr.. tgk2 blog diorang smpai t'keluar biji mata nie :) Blog watie "teratak mama dan papa" & ziela "zila in da house" la slalu jadi 'mangsa' nyer.Klu dikire dlm 'sehari' tu.. dkt 10 kali aku 'open' & 'close'.(jgn mareeeeee ..watie & ziela).Semua tu t'jadi bila tahap k'Boringan' melanda di jiwa ..Entah mcm mn 1 hari tu,t'ingin pulak nak tulis blog sendiri.. dh smpai seru agaknya?lebih2 lagi bila tunjuk ajar + bimbingan dr watie@ Mama.. jadi aku X mahu m'lpskan peluang keemasan itu.tp aku xde la expert dlm bab2 meluahkan kata2 nie..sikit2 tu boleh la.What ever pun ..nk try jugak la 'story2' & kongsi about life dgn kawan2.so ... wait & see ya!!!!

No comments:

Post a Comment

 

Missing You Blogger Template