Wednesday, July 15, 2009

++ itulah aku ++


Aku..... ya aku.Bagaimana orang menilai aku itulah aku. Mungkin dari luar orang mengira bahawa aku orang yang pendiam, tetapi klo dah kenal pasti tahu klo aku juga bisa bercanda dan ngobrol kaya' orang pada umumnya.Tapi...... semua terserah pada kalian aja yang menilai aku.So pasti ga rugi klo temenan ma aku SobatQ selalu bilang ke aku tetep "S3m4n9at n Always Keep Smile" (Chemistry Is My Life)!! ~21st February 1985~

What Can I say??I'm Just A Simple Person..

1.Aktif & ceria..
2.Terlalu sensitif & emosi cpt t'usik..
3.Penyayang & pengasih..
4.Sopan santun & suka diberi p'hatian..
5.Berfikiran abstrak & sukakan benda yg realiti..
6.Intelligent,personaliti yang mudah berubah..
7.Mudah menawan orang lain..
8.Agak pendiam,pemalu & rendah diri..
9.Jujur & setia pada segalanya..
10.Keras hati untuk mencapai matlamat..
11.Tidak suka dikongkong & mudah memberontak apabila dikongkong..
12.Mudah mempamerkan marahnya..
13.Tidak suka benda yang remeh-temeh..
14.Suka berkawan tetapi kurang mempamerkannya..
15.Berani & suka memberontak..
16.Bercita-cita tinggi & suka berangan-angan..
17.Mempunyai harapan untuk merealisasikan impiannya..
18.Suka pada hiburan..
19.Suka benda yang bersifat seni..
20.Sangat romantik pada dalaman tetapi tidak pada luaran..
21.Terlalu mudah menjadi terlalu boros..
22.Berkecenderungan pada benda yang tahyul..
23.Pemerhatian yang tajam..
24.Perlu belajar untuk mempamerkan emosi..



No comments:

Post a Comment

 

Missing You Blogger Template